400 slag

-
-
-
-
Drömde förresten om hästar igen häromnatten. Vad är det med drömmar om hästar? Drömde att vi skulle göra en ryttutflykt och jag blev tilldelad en vit häst med lite små gråa inslag i pälsen. Plötsligt red vi på något som liknade en hängbro, fast den var gjord av bananer. Och all of a sudden, när jag hade ridit över ungefär halva så slinter hästens ena framben och råkar kliva utanför bron. Hela hästen tippar nedför stupet och jag lyckas i sista sekund slänga mig av och hålla fast i repräcket. Jag ser hästen falla ner i något som lustigt nog inte var ett djupt stup, utan ett snår i en djungel. Hästen verkade till min stora förvåning inte ens ha skadad sig lite. Han bara ligger där och ser förnöjsam ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0